pandanda

Alla inlägg under juni 2011

Av pandanda - 10 juni 2011 15:41

Hej!

Här ett inlägg från Henry's blogg!

Det är MYCKET (:D) som händer nästa månad! Bland annat

  • Celebrate 4th of July
  • 4th of July
  • Hat Day
  • Zing Returns
  • Game Day
  • Pink Panic Day
  • Wacky Outfit Day :D (Jag kommer att se GALEN ut)
  • Free Elite Day (Member Day)

 Ganska mycket ;)

Ha en bra sommar!!!  




                                                                  pearl123

Av pandanda - 8 juni 2011 16:44

Hej!

Nu har Pandanda ändrat bloggen! Jag har ingen blid men klicka HÄR för att se ;)

Här ett inlägg från bloggen



Och det har kommit nya "länkar". Jag menar om man klickar på en så kommer man till "FaceBook" t.ex "Twitter" och mer. Här är bild på hur de ser ut.

  

"Twitter", "FaceBook" och "Join our offcial BLOGROLL" Här är de 2 andra.

"Images & Widgets" och "Desktop Wallpapers"




                                                                      pearl123    

Av pandanda - 6 juni 2011 13:32

Hej!

Detta är Zings sista pris :(   Nästa vecka ska han på semester! Jag kommer att sakna honom.....

Men nu till något posetivt,hans pris :)

Pandanda

Glasögon! De är stora men det gör inget ;)

Hoppas ni gillar priset!



                                                               pearl123

Av pandanda - 5 juni 2011 16:32

Hej!

Då har man träffat Gemmza igen. Jag har träffat honom många gånger,vi är som bästisar(hee hee skoja)

Men här är några bilder!

   Henry jobbar.....   Hans träkoja är låst,jag fattar inte varför (Men min koja är också låst)

Moderator är som vanliga pandor.

    Du är också rolig Gemmza.



  Hoppas vi träffas igen!






                                         pearl123           

Av pandanda - 3 juni 2011 19:10

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat om Zings priser! Men här är de!

 

(Förra veckans)

Denna veckan är det skor! (Har ingen bild)



                                                      pearl123

Av pandanda - 3 juni 2011 18:48

Hej!

Fler blir level 60! Blowsight10 var den första!(det började sista dagen i maj) Sen blev Lime12101, RainbowRacer och BetaOmer level 60!!

Så fortsätt göra quest! ;) Jag är level 43...

 


                                                pearl123

Av pandanda - 1 juni 2011 16:47

Hej!


Henrys Romänska vänner har berättat om "Childrens Day" som är idag (1 juni)


Han ska besöka pandanda och här är tider: (olika)


 4am Pandanda Time Times Around the World 

9am Pandanda Time Times Around the World 

1pm Pandanda Time Times Around the World 
5pm Pandanda Time Times Around the World 

(Hoppas de funkar)




                                                                                                        pearl123






Henry tracker & Pandanda

Translate The Blog!

Min panda

Moderator som jag har träffat Och Henry!

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Nyheter!

 

Oktober

             

 

 

November

     

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

”Image
Pandanda
Gif Created on Make A Gif

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards