pandanda

Alla inlägg under juni 2011

Av pandanda - 30 juni 2011 21:00

Hej!

I Henrys blog har gjort ett inlägg! Här är det

 

                                                 pearl123

Av pandanda - 30 juni 2011 18:48

Hej! 

Här är blider från mitt party!

     

Och nu till Summer Festival! Just nu har jag 1100 pineapples och jag kommer att sakna de. För nu ska jag ta priserna! Och då kommer jag att ha 0 pineapples =( men det spelar ingen roll det är ju ändå sista dagen!

   Jag och Kapono

 Jag och mina 1100 pineapples

Men hoppas du har haft en bra Summer Festival!


                                           pearl123 

Av pandanda - 30 juni 2011 15:24

Hej!

I dag fyller min panda 2 år! Och det ska jag fira!

      Så här ser min present ut i min väska.

 Så här ser det ut när jag har på mig tröjan =)   

Och så här många pineapples har jag! 


Jag gör ett till inlägg senare när mitt party har varit! Den är på Coconut Beach i Willow.    Men nu ska jag göra quest! Snart level 50! =D 

 Men jag är level 48 =)

Ha det bra! =)



                                                      pearl123  

Av pandanda - 25 juni 2011 21:30

Hej!

På pandanda så har Henry bilder från colour day när han var inloggad! Här är de:)

     

Nästa bild är från Children's day! :)



                                                           pearl123  

Av pandanda - 21 juni 2011 15:58

Hej!

I dag är det Yellow colour day!

Här är en bild jag har gjort ;)

Hoppas du får en bra colour day!


                                                 pearl123 

Av pandanda - 20 juni 2011 20:27

Hej! 

Jag (eller bloggen) är med i "Pandanda Blogroll" :D

Detta måste VI fira! Först klicka HÄR för att komma till deras blogg...Sen rulla längst ner så ser du bloggen(Min alltså :D) Men om du klickar på mina videos kommer du att se bloggen(På pandanda bloggen) och få information var mitt party kommer att vara! Hoppas just DU kommer! Du får också information just nu!!!


Välkommen till mitt party! (lämmna en komentar om ni kommer..Jag gissar att ingen kommer för..jag vet inte.)

  • Var? Svar: Willow Plats: Coconut Beach
  • När?: Svar: Onsdag klockan 17.00
  • Varför? Svar: Fira för att jag är i BlogRoll :D
  • Ses vi? Svar: Om du kommer!! :D

Hoppas du kommer!

Ha ett bra sommarlov och sommar! 



                                                       pearl123 

Av pandanda - 16 juni 2011 17:18

Hej!

Summer Festival är här!

Det är som förra året....Man samlar på "pineapple" som är ananas :) Mums, jag blir sugen :)

Här är han som säljer priserna! 

   Han heter Kapono.....


Men här är priserna!

 

Jag ska ta allt! Jag har en likadan tröja med ordet "Summer Festival" fast där står det 2010 på ryggen....Men jag har fått reda på att det inte är så på den här tröjan...:( Men den är fin!


Så börja leta och ha en bra Summer Festival!



                                                       pearl123

Av pandanda - 13 juni 2011 16:26

Hej!

Nu är Zing borta :(

Här är en hejdå bild....

Hoppas han får det bra!




                                                      pearl123 

Henry tracker & Pandanda

Translate The Blog!

Min panda

Moderator som jag har träffat Och Henry!

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Nyheter!

 

Oktober

             

 

 

November

     

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

”Image
Pandanda
Gif Created on Make A Gif

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards